vandaag is het zondag hier - Reisverslag uit Calbayog City, Filipijnen van karinenrobopreis - WaarBenJij.nu vandaag is het zondag hier - Reisverslag uit Calbayog City, Filipijnen van karinenrobopreis - WaarBenJij.nu

vandaag is het zondag hier

Door: karinenrob

27 Januari 2013 | Filipijnen, Calbayog City

Zaterdag morgen werden we al om 8uur smorgens op gehaald, wewerden met een busje naar villa magdalena gebracht.Daar aan gekomen was er nog niemand alleen wij met de eigenaar van het pand.Daar moesten we verzamelen en daar kwamen ook de andere mensen en werden we klaar gemaakt voor de de dag en waren er ook fotos en de film gemaakt dat was wel mooi om te zien hoe dat ging.Wij moesten ons beneden omkleden en de bruid boven.Later die dag om half 3 gingen we met een busje naar de kerk en daar aan gekomen werden we op onze plek gewezen. Jan stond al klaar op de plek en toen kwam Anna daar binnen jeeee wat zag ze er mooi uit. hellemaal in het wit met een helle lange sluier.Er was een live koor dat zong heel mooi alleen voor ons onverstaanbaar. En de dienst ook. Na de dienst zijn weer naar de vila gegaan en hebben daar gegeten. En daar speelden ze ook nog muziek.We waren om half 8 weer in ons hotel Hebben hier nog na zitten kletsen. En zijn al vrij vroeg gaan slapen.Vanmorgen heerlijk gegeten en gaan straks Na het overdekte winkel centrum,Zouden eerst gaan zwemmen maar dat ging niet meer door omstandigheden in de familie. nou dat was hetmaar weer eens even.Tot snel liefs ons

• 28 Januari 2013 - 14:46

Fennie:

Karin en Rob nog veel plezier daar.
    Jullie maken daar echt heel veel dingen mee, wat zullen jullie als jullie thuis zijn veel te vertellen hebben.

Groejes Fennie, Hennie en Appie

• 03 Februari 2013 - 19:18

Roelie Hans:

Ha die K&R,

wat gaat het allemaal snel, zo zit je in de Fillipijnen en zo zit je weer in Steenwiek. Jullie hebben nog best wel een behoorlijke reis voor de boeg maar zoals je gekomen bent zo ga je ook weer naar huis. Heb wel de indruk dat jullie heel veel gezien en beleefd hebben. Gisteravond nog even telefonisch contact gehad met Bob & Ine. Als jullie weer thuis zien, moeten jullie maar een compilatie maken van allle foto's en verhalen en dan zien wij die wel een keer. Goede reis terug, groeten aan J&J, en de rest, Gr. R&H