Vandaag in manilla aan gekomen nog 4 dagen. - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van karinenrobopreis - WaarBenJij.nu Vandaag in manilla aan gekomen nog 4 dagen. - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van karinenrobopreis - WaarBenJij.nu

Vandaag in manilla aan gekomen nog 4 dagen.

Door: karinenrob

04 Februari 2013 | Filipijnen, Manilla

Vanmorgen om 10 uur zijn wij vertrokken uit het hotel in Taal. Om de laaste 4 dagen in Manilla door te brengen. Onderweg dachten ze nog aan ons te kunnen verdienen. We moesten stoppen en betalen omdat de auto waarin wij reden te veel rookte. Echter zaten wij in een degelijke auto en alle jeepne"s meer vervuilen. door onze goede chauffeur die dat het hun schuld was als wij ons vliegtuig zoeden missen en hun voor de kosten zouden opdraaien daarna konden we verder rijden. Gister had Anna een baluut gekocht. Een (Ei met daar in een kuiken dat is hier een lekkernij in dit land).Nou Dat hoef ik echt niet (zie foto)We zijn

• 04 Februari 2013 - 16:02

Bob:

Wat zonde nou toch dat je dat lekkere ei niet even opgegeten hebt.
    Fijn he dat de politie daar zo corrupt is. Maar goed dat jullie een slimme chauffeur hadden.
    Nog even genieten van het mooie weer. Vrijdag kan je de dikke jas weer aan.
    Groetjes

• 05 Februari 2013 - 11:15

Roelie & Hans:

Hoi reizigers,
    dat eitje komt mij bekend voor. Ik heb dat onlangs nog gezien op TV toen onze multi-reiziger Floortje op de Fillipijnen was. Zij had ook al veel bijzondere dingen gegeten maar deze "lekkernij" heeft ze afgeslagen. Wat een gedoe altijd in zulke landen, vaak proberen ze toerisen een poot uit te trekken. Goed van de chauffeur dat hij dit op zo'n manier heeft opgelost. Geniet nog maar even en tot de volgende mail.