weer een verslag van uit het vere filipijnen - Reisverslag uit Calbayog City, Filipijnen van karinenrobopreis - WaarBenJij.nu weer een verslag van uit het vere filipijnen - Reisverslag uit Calbayog City, Filipijnen van karinenrobopreis - WaarBenJij.nu

weer een verslag van uit het vere filipijnen

Door: karinen rob.

24 Januari 2013 | Filipijnen, Calbayog City

Nou hier maar weer eens een verslag van onze vakantie,Wij kijken onze ogen uit hier .Het verkeer haalt je hier links en rechts in. Drukken de auto er zo tussen. Hier is klakzoneren een teken van dat je er tussen wil.Als je dat in nederland doet heb je een bon zo te pakken.Van de week alle ooms en tantes ontmoet en meteen blijven eten, het is daar een teken van gastvrijheidals je dat niet doet is dat onbeleeft. Dus mensen je raadt het al overal wat van moeten proefen.We gaan zondag zwemmen in een openlucht waterpark resort We hebben vandaag er alvast een kijkje genomen en het ziet er fantastisch uit. En vandaag vuurwerk gehaald hihihi.Het is daar gewoon aan de weg in een stalletje te koop langs de weg.En het hotel bevalt goed.Heel mooi netjes en schoon.Gaan morgen hier in de buurt . de boel verkennen. nou ik laat het hier bij voor vandaag tot snel liefs karin en rob boksebeld.

• 24 Januari 2013 - 20:34

Mark En Ilse:

Hey Rob en Karin.
    Fijn om te lezen dat de reis goed is verlopen en het hotel ook goed bevalt. Kan me voorstellen dat het een wereld van verschil is met het verkeer, zou maar geen auto huren haha.
    Zat de jurk goed Karin of moet er nog wat aan verandert worden? We willen tzt wel foto's zien natuurlijk! Al veel foto's gemaakt trouwens met de nieuwe camera?
    Veel plezier morgen en zondag en we laten wel weer wat van ons horen.

Groetjes van ons