Laatste verslag van uit dit hotel. - Reisverslag uit San Fernando, Filipijnen van karinenrobopreis - WaarBenJij.nu Laatste verslag van uit dit hotel. - Reisverslag uit San Fernando, Filipijnen van karinenrobopreis - WaarBenJij.nu

Laatste verslag van uit dit hotel.

Door: verslag van karinenrob

29 Januari 2013 | Filipijnen, San Fernando

Vandaag dinsdag 29 januari 2013 was Anna de verjaardag we waren om 10 uur smorgens op gehaald door het busje en reed een andere weg dan anders zo dat we wat meer van de straatjes konden zien en liet ons onderweg ook nog wat van een eet tentje langs de weg proeven. Later bij Anna s huis aangekomen waren ze nog niet klaar met het eten koken, dus toen de vader thuis kwam mochten,Joke en ik een ritje in de tri cycle maken een soort brommer met zij span en de rest met de bus er achter aan.Eerst met de bus naar de oma die is 81 en woont nog op de zelf. Daarna zijn we haar zus gelopen door de straatjes. ik kneep me handen dicht wat hebben wij nederlanders het toch goed in vergelijking met hier. Daarna zijn we weer verder gereden naar de school en hebben daar gekeken.Naar de school zijn we naar haar opa s begraaf plaats gegaan.daar liggen de mensen boven de grond in een soort steenen kist.Bij ons onder de grond gaat.Daarna Zijn we weer naar haar huis gegaan.En hebben daar onze eerste maaltijd gehad.Was erg lekker en veel.Hebben daar de heledag door gebracht. En savonds mochten we Als eerste weer aan schuiven. Voor de 2de maaltijd.Ook weer erg lekker.Na het avond eten heeft de chaufeur ons terug gebracht na het hotel.En gaan zo lekker slapen.Morgen Gaan we naar een soort dolfenaruim joke en ik gaan zwemmen met dolfijnen.Hoe gaaf is dat en daarna naar een soorst wildlife dieren park.Ik weet niet of ik daar internet verbinding heb anders duurt het even.Wij gaan nu slapen en jullie nog een fijne dag verder.

• 30 Januari 2013 - 13:42

Roelie & Hans:

Hoi K&R,
    wat is zo'n huwelijk een mooie gelegenheid om het echte leven van de Fillipijnen te leren kennen. Uit julie reacties begrijp ik dat jullie elke dag lekker eten (en veel). Houden Jan & Joke inmiddels ook al van de Fillipijnse keuken? Heel wat anders dan de gestampte pot thuis. Leuk dat de familie van Anna veel met jullie onderneemt. Na vandaag moeten jullie je zelf redden. Hoor wel via de verslagen of dat lukt. Zwemmen met dolfijnen is iets wat veel mensen hoog op hun verlanglijstje hebben staan. Veel plezier, geniet er van en maak maar veel foto's. Wij willen die graag een keer zien!